Jouw ontwikkeling

Carapax biedt je perspectief en zorgt er voor dat je je in een “prikkel-arm” competence center kunt richten op dat waar je goed in bent zonder tegen beperkingen aan te lopen (eventueel met verminderde werkuren afhankelijk van je draagkracht).

Bij Carapax worden ad hoc veranderingen, haastklussen, stressvolle klant- communicatie en dergelijke intern vertaald naar rustige, heldere en haalbare instructies en werkzaamheden, een zogenaamde ’sociaal-emotionele firewall’. Daarnaast kun je je richten op dat waar je nog beter in wilt worden.

Carapax heeft geen eigen opleidingscentrum maar stimuleert haar medewerkers om hun vakkennis en vaardigheden continu te blijven ontwikkelen, daarnaast zijn er interne (job) coaches en andere vormen van ondersteuning binnen de organisatie actief. Zij kunnen je helpen je ontwikkeling en carrière verder vorm te geven.

Voordelen voor medewerkers

Geconditioneerde werkomgeving

  • Vaste werkplek
  • Geen haastklussen
  • Beperkt klantcontact
  • socio-emotionele firewall

Ondersteuning

  • Opleiding
  • Coaching
  • heldere instructies
  • Haalbare doelen

Duurzaam werk

  • Gericht op eigen motivatie
  • Focus op specifieke gebieden
  • vaste banen

Belastbaarheid

  • Minder werkuren
  • Rekening houden met belastbaarheid

Toelatingsprocedure

  • 2 gesprekken
    • 1e met teamleider & jobcoach
    • 2e met directie
  • Online assessment
  • Eventuele proefplaatsing
  • Arbeidscontract

Aanpak

  • Structuur en passend werk
  • Intensieve, dagelijkse projectbegeleiding
  • Eigen jobcoaches
  • Thuissituatie
  • Tijd om ervaring op te doen